1403/5/15

کد خبر: 53057

1400-10-11 13:25:24

دکتر علی کاشی سرپرست انجمن ورزش کم توانان ذهنی شد

با حکم رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، دکتر کاشی، هدایت انجمن ورزش کم توانان ذهنی را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه ای صبح امروز چهارشنبه بیست و یکم دی ماه برگزار شد و اسبقیان با حکمی، دکتر کاشی را به عنوان سرپرست انجمن ورزش کم توانان ذهنی منصوب کرد.

در این جلسه اسبقیان رئیس فدراسیون گفت: بسیار خوشحال هستم که امروز در کنار چهره های دانشگاهی هستیم و از امروز به بعد شاهد تلفیق تجربه و علم در ورزش کم توانان ذهنی خواهیم بود.

وی ادامه داد: به خاطر شیوع بیماری کرونا دو سال سخت را پشت سر گذاشتیم که خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری اردوها، شاهد درخشش تیم های ملی در پارالمپیک توکیو و پاراآسیایی بحرین بودیم.

اسبقیان عنوان کرد: از شما در دو بخش انتظار داریم ابتدا بخش علمی که بسیار حائز اهمیت است و بخش دوم ایجاد انگیزه است که به طور حتم شما و همکارانتان می توانید آن را ایجاد کنید. ورزشکاران جانباز و معلول اراده ای دارند که اهداف را عملیاتی می کنند و در جهان توانستند با رکورد شکنی، افتخار آفرینی کنند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: فدراسیون از شما و همکارانتان حمایت خواهد کرد و امیدوارم با حضور شما در این انجمن و با علاقه ای که به ورزشکاران ID دارید شاهد توسعه و پیشرفت ورزش این حوزه باشیم.

حمیدی دبیر فدراسیون گفت: در طول این مدت همیشه به دنبال راهی برای توسعه و پیشرفت ورزش افراد کم توان ذهنی بودیم و تلاش می کنیم که انجمن در بعد ورزش قهرمانی و همگانی موفق باشد و به صورت جدی تری این مسیر را ادامه دهد.

دکتر کاشی عضو هیئت علمی دانشگاه در این جلسه گفت: برای توسعه ورزش افراد کم توانان ذهنی می توانیم از ظرفیت ملی و همچنین حضور داوطلبانه دانشگاهیان بهره ببریم. من بازخورد خیلی خوبی گرفتم و تلاش می کنم که ورزشکاران کم توان ذهنی هم در بعد ورزش همگانی و هم در بعد ورزش قهرمانی موفق باشند.

در متن این حکم آماده است:

جناب آقای دکتر علی کاشی

نظر به تعهد وتجارب جنابعالی در زمینه رشد و توسعه ورزش‌های جانبازان و معلولین، به موجب این حکم به سمت "سرپرست انجمن کم‌توانان ذهنی" جانبازان و معلولین منصوب می‌شوید.

 آرزومند است؛ با  اتکال  به  ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب‌العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.

عکاس: رضا جوشقانی

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu