1403/5/15

کد خبر: 53075

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: جلسات ستاد هانگژو فرصتی برای توسعه و پیشرفت ورزش جانبازان و معلولین است

وضعیت عملکرد تیم های ملی ورزش جانبازان و معلولین در دومین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، دومین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون با حضور اسبقیان، حمیدی، نصیری، حسین پور، گلشنی، کشاورز نوری، گیلانی نژاد، محمدزاده، حسینی اعضای ستاد امروز چهارشنبه بیست و یکم دی ماه با هدف بررسی وضعیت عملکرد تیم های ملی و پیش بینی مدال آوری در بازی های پاراآسیایی چین برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه عنوان کرد: برگزاری این جلسات هم در فدراسیون و هم در کمیته ملی پارالمپیک فرصت بسیار مناسبی است تا فضا را برای رشد و پیشرفت ورزشکاران مهیا کنیم و با پیگیری مصوبات به توسعه ورزش جانبازان و معلولین کمک کنیم.

وی ادامه داد: واحد مدیریت ورزشی و بانوان می بایست با ورزشکاران ارتباط بیشتری داشته باشند تا با آگاهی از شرایط آنها، مانع از افت روحی یا جسمی ورزشکاران شویم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: می بایست جلسات را با حضور مسئولین انجمن ها و کادر فنی تیم ها ملی برگزار کنیم تا آنها در جریان انتظارات و نقطه نظرات ما قرار بگیرند تا در نهایت شاهد درخشش تیم های ملی در بازی های پاراآسیایی هانگژو باشیم.

در این جلسه، اعضای ستاد به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و عملکرد تیم های ملی دو ومیدانی، شنا، تیراندازی، وزنه برداری به تفکیک مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در خاتمه مقرر گردید، در جلسه آینده عملکرد تیم های ملی بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته و بوچیا مورد بررسی قرار گیرد. همچنین حضور روانشناس و مربی بدنسازی در تمام اردوهای تیم های ملی از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu