1403/5/7

کد خبر: 1249

1400-10-11 13:25:24

درخواست تیم های خارجی برای برگزاری اردوی مشترک با ایران/ برگزاری ۹ اردوی آمادگی برای تیم های ملی بانوان و آقایان تا پایان سال

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از درخواست تیم های خارجی برای برگزاری اردوی مشترک و دیدارهای دوستانه با تیم ایران خبر داد.

هادی رضایی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: تا کنون تیم های روسیه و آلمان برای برگزاری اردوی مشترک به ایران سفر کرده اند و درخواست های دیگری نیز به دستمان رسیده که در حال بررسی است.

وی افزود: این درخواست ها نشان از قدرت والیبال نشسته ایران دارد و تیم ها حاضرند با صرف هزینه ی شخصی به کشورمان سفر کنند و با تیم رنک یک دنیا دیدارهای دوستانه ای را برگزار کنند.

رضایی تصریح کرد: تیم روسیه از تیم های بسیار قدرتمند و خوب دنیا است و اگر در رقابت های پارالمپیک ۲۰۱۶ با محرومیت روبرو نبود، اکنوند در جایگاه سوم یا چهارم جهانی قرار داشت. با اینحال تیم بانوان این کشور قهرمان جهان شد و تیم مردان این کشور نیز که تا کمتر از یکماه دیگر در رقابتهای قهرمانی اروپا شرکت می کند، قطعا به فینال خواهد رسید.

سرمربی تیم ملی گفت: در مدت زمان حضور تیم روسیه در ایران ۴ دیدارتدارکاتی پیش بینی شده که ۳ دیدار با تیم بزرگسالان و یک دیدار با تیم جوانان خواهد بود و یک دیدار نیز روز گذشته و در اولین روز حضور تیم روسیه در ایران برگزار شد.

مدیر تیم های ملی خاطر نشان کرد: در دیدارهای دوستانه مساله برد و باخت اصلا مهم نیست و صرفا در نظر داریم بازیکنان را در شرایط مختلف محک بزنیم و توانمندی های آنها را بررسی کنیم ضمن اینکه تیم ملی در این بازی های به هماهنگی بیشتری در تاکتیک ها خواهد رسید.

وی افزود: والیبال نشسته ایران تا پاییز سال آینده ۴ رویداد مهم را پیش رو دارد؛ مسابقات لیگ جهانی که به میزبانی تبریز برگزار می شود، مسابقات قهرمانی آسیا به منظور کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی، مسابقات جهانی هلند و نهایتا بازی های پاراآسیایی جاکارتا. تیم بانوان نیز به غیر از مسابقات لیگ جهانی سایر این رویدادها را پیش رو دارد و با توجه به شرایط این تیم امکان کسب سهمیه از مسابقات قهرمانی آسیا و ورود به بازی های پاراآسیایی نیز بسیار زیاد است.

رضایی اعلام کرد: به همین منظور تیم ملی تا پایان سال ۶ مرحله دیگر اردو دارد که این اردوهای آمادگی با توجه به برنامه مسابقات باشگاهی تنظیم خواهد شد و بانوان نیز ۳ مرحله اردو تا پایان سال دارند و در مجموع تیم های ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان ۹ اردوی تدارکاتی تا پایان سال ۹۶ خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی گفت: برگزاری مسابقات باشگاهی کمک بزرگی به آمادگی ملی پوشان می کند و در نظر داریم مسابقات قهرمانی کشور را نیز برگزار کنیم و در خلال برگزاری رقابت های قهرمانی کشور و مسابقات باشگاهی، امکان شناسایی بازیکنان جدید و مستعد نیز فراهم می شود و از آنجا که درهای تیم ملی هیچ وقت به روی کسی بسته نیست، هر زمان امکان افزوده شده بازیکنان مستعد وجود دارد.

وی در خصوص شرایط ملی پوشان تیم جوانان اضافه کرد: شرایط تیم جوانان نیز به نسبت اردوهای قبل بهتر شده و البته سرمایه گذاری روی این تیم در بازه ی زمانی سه ساله جواب می دهد تا از میان این نفرات، تعدادی به تیم ملی بزرگسالان راه یابند. و تمام هدف از برگزاری اردوهای جوانان وانجام سرمایه گذاری روی این ورزشکاران نیز در نهایت پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان است و افرادی که دارای فیزیک مناسب باشند می توانند با هماهنگی مربیان خود برای انجام تست مراجعه کنند و در صورتی که شرایط آنها مناسب باشند امکان دعوت به اردوهای تیم ملی جوانان برای آنها فراهم می شود. تیم ملی روسیه روز گذشته، ۱۶ مهر ماه وارد ایران شد و تا ۲۰ مهر ماه در کشورمان حضور دارند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu