1403/5/8

کد خبر: 137282

1402-12-09 17:25:32

با حضور اسبقیان رئیس فدراسیون؛

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار شد

یکصد و نود و هشتمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون امروز چهارشنبه نهم اسفند ماه با حضور اسبقیان رئیس و حسین پور نایب رئیس و دستیار مشاور رئیس فدراسیون، آذرنوش، دکتر غزالیان، یعقوبی اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.

اسبقیان در ابتدا جلسه بیان کرد: روز جمعه، روز مهمی برای کشور و ملت شریف ایران عزیز اسلامی است و خانواده بزرگ ورزش جانبازان و توان یابان همگام با جامعه ورزش و مردم کشور با حضور در پای صندوق های رای، در انتخابات حاضر خواهند شد.

رئیس فدراسیون ضمن اشاره به برگزاری منظم اردوها و مسابقات لیگ و قهرمانی کشور عنوان کرد: از تمام همکارانم در این مجموعه تشکر می کنم که بعد از بازی های پاراآسیایی هانگژو نیز با جدیت به کار خود ادامه دادند و خوشبختانه تمام برنامه هایی که در تقویم ورزشی فدراسیون پیش بینی شده بود انجام شد.

اسبقیان در پایان گفت: در طول این چهار سال افتخارات زیادی در رویدادهای بزرگ پارالمپیک، پاراآسیایی جوانان و پاراآسیایی هانگژو و مسابقات جهانی و آسیایی کسب شد و شاهد تاریخ سازی کاروان کشورمان در این رویدادهای بزرگ بودیم که فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان اثر گذاری خیلی خوبی در این نتایج داشت. در تمام این مدت اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ما را در اجرای برنامه های مختلف همراهی کردند که از تمام آنها تشکر و قدردانی می کنم و آرزوی توفیق روزافزون برای تمام همکاران و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون دارم.

در ادامه حسین پور نایب رئیس فدراسیون در خصوص اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری، تیروکمان، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، شنا، تیراندازی و دو و میدانی، مسابقات قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره و ورزش زورخانه ای و لیگ برترو دسته یک والیبال نشسته، مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی امارات گزارشی را ارائه کرد.

در پایان دستیار در خصوص آخرین وضعیت آمادگی تیم ملی و ملی پوشان بسکتبال با ویلچر گزارشی را بیان نمود.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu