1403/5/7

کد خبر: 137423

1403-01-30 16:30:32

در جلسه هیئت رئیسه مطرح شد؛

تصویب آئین نامه‌های شورای راهبردی و انتخاب رئیس انجمن ورزشی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان

اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان در سال ۱۴۰۳ امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون امروز پنجشنبه سی ام فروردین ماه با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس، دکتر نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون، ماندگار فرد،دکتر غزالیان، دکتر سلگی، سیدباقری، یعقوبی، تقی پور و موسی کاظمی اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.

در این جلسه، دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون ضمن تبریک سال نو بیان کرد: امیدوارم در سال پیش رو، جامعه ورزش کشور در آوردگاه های المپیک و پارالمپیک موفق باشند. ما امروز در فدراسیون میراث دار بزرگانی همانند محمود خسروی وفا و دیگر مدیران و افرادی هستیم که برای ارتقا جایگاه ورزش جانبازان و توان یابان تلاش کردند. خوشبختانه کاروان کشورمان در بازی های پاراآسیایی هانگژو جایگاه ارزشمند دومی آسیا را از آن خود کرد و ما امروز تلاش می کنیم که در کنار شما به تداوم موفقیت های این مجموعه ارزشی و معنوی کمک کنیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری شعار امسال را جهش تولید با مشارکت مردم نامیدند. ما نیز با تولید ورزشکاران و قهرمانان و همچنین با استفاده از ظرفیت حامیان مالی و خیرین ورزشی شعار امسال را عملیاتی کنیم. همچنین فرصت های قانونی مانند مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی می تواند به توسعه ورزش جانبازان و توان یابان در سطح کشور کمک کند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: با سرعت پیگیری اجرایی شدن برنامه ها و اهداف فدراسیون هستیم و تلاش می کنیم با بهره گیری از افراد متخصص و توانمند فضا را به سمت ارتقا ورزش این حوزه پیش ببریم.

در ادامه این جلسه روشن اخگر نایب رئیس بانوان انجمن و فرید صائبی مدیر فنی تیم ملی والیبال نشسته بانوان و برادران مدیر بین الملل فدراسیون در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال نشسته بانوان در رقابت های انتخابی پارالمپیک پاریس مطالبی را بیان نمودند.

همچنین در این نشست گزارشی درباره اعزام ها، مسابقات و اردوهای برگزار شده و همچنین برنامه های پیش روی فدراسیون از سوی دکتر کوهپایه زاده عنوان شد.

در این جلسه آیین نامه انتخاب رئیس انجمن های ورزشی و آئین نامه شورای راهبردی از سوی اعضا مورد بحث و تصویب قرار گرفت. همچنین مقرر شد شیوه نامه ای برای موضوع کلاسبندی پزشکی تنظیم و در جلسه آینده هیئت رئیسه مطرح شود.

همچنین ارتباط با سایر نهادها و ارگان‌ها و دعوت از افراد مهم و کلیدی این سازمان ها به عنوان عضو افتخاری هیئت رئیسه فدراسیون از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

در پایان نشست امروز در خصوص وضعیت امور رفاهیات کارکنان مطالبی عنوان شد.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu