1403/5/7

کد خبر: 137480

1403-02-16 14:04:41

در جلسه شورای مدیران مطرح شد؛

تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی (دانش افزایی و توانمند سازی) در اولویت برنامه های سال 1403

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه شورای مدیران امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه با حضور رئیس، سرپرست دبیری، نایب رئیس بانوان، مشاور عالی و مدیران فدراسیون برگزار شد.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در ابتدا جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) بیان کرد: از وزیر ورزش و همکارانشان، کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، مسئولین هیئت های استانی، انجمن های ورزشی و همکارانم در این مجموعه که در مراسم درگذشت پدرم من را همراهی کردند تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ورزشکاران ما در پاراآسیایی هانگژو جایگاه دوم را کسب کردند، باید تلاش کنیم تا فضا را برای تداوم موفقیت ها، رشد و توسعه ورزش جانبازان وتوان یابان با شناسایی ورزشکاران جوان مستعد مهیا کنیم. علاوه بر ورزش قهرمانی و همگانی، مبحث آموزش نیز دارای اهمیت است و باید با بررسی، برگزاری دوره های دانش افزایی و توانمند سازی در جهت تقویت کادر فنی رشته های تحت پوشش در هیئت های استانی و تیم های ملی را در اولویت قرار دهیم.

رئیس فدراسیون در پایان با بیان اینکه هیئت های استانی بازوان فدراسیون در سراسر کشور هستند گفت: اقدامات و فعالیت های هیئت ها در سال گذشته را باید باید با جدیت مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار دهیم چرا که نظارت بر فعالیت های هیئت ها بسیار حائز اهمیت است.

مدیران حاضر در این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در واحدهای خود پرداختند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu