1403/5/7

کد خبر: 137526

1403-02-31 08:55:41

تاکید بر تشکیل کارگروه‌های همکاری با سازمان‌های بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در جلسه شورای مدیران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت امام رضا (ع)، برای تمام ملی پوشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. به دنبال دیدار با روسای سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مقرر شد که کارگروه‌های بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل و همکاری های فدراسیون و این نهادها بیشتر از قبل صورت گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای توسعه فرهنگ آشنایی مردم با ورزش جانبازان و توان یابان روز گذشته با سردبیر سرویس ورزشی خبرگزاری صداوسیما دیدار و گفتگو داشتیم که آنها نیز از انعکاس اخبار و پوشش خبری برنامه ها و مسابقات فدراسیون استقبال کردند.

رئیس فدراسیون گفت: در بازدیدی که حسن پور رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی از فدراسیون داشتند حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به عنوان سفیران ورزش جانبازان و توان یابان در استان ها فرصتی برای توسعه ورزش این حوزه اعلام کرد. ما تلاش می کنیم تا با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجلس شورای اسلامی، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران مسیر را برای رشد ورزش جانبازان و توان یابان فراهم سازیم.

در ادامه حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون در خصوص اردوهای تیم های ملی، مسابقات قهرمانی کشور تیروکمان، جلسات شورای راهبردی و دیگر اقدامات صورت گرفته مطالبی را عنوان کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu