1403/5/7

کد خبر: 137542

1403-03-02 05:14:18

پیام رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در پی راهیابی هادی رضایی به تالار مشاهیر والیبال جهان

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در پیامی، انتخاب شایسته‌ی هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان را در ورود به تالار مشاهیر والیبال جهان، افتخاری بزرگ برای ورزش ایران به ویژه ورزش جانبازان و توان یابان عنوان کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

تیم مردان والیبال نشسته کشورمان بارها در رویدادهای پارالمپیک، پاراآسیایی و جهانی توانسته است با قدرت عنوان قهرمانی را از آن خود کند و سالیان طولانی است که در جایگاه نخست رنکینگ جهان قرار دارد که بی شک این موفقیت ها مرهون تلاش‌های هادی رضایی سرمربی پرافتخار کشورمان است. امروز نیز او توانست بار دیگر باعث درخشش نام کشور عزیزمان در جهان شود.

انتخاب و راهیابی هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال، برگ زرین دیگری از افتخارات سرمربی بزرگ کشورمان و تیم ملی والیبال نشسته مردان جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ورزش کشور به ویژه ورزش جانبازان و توان یابان است. 

ضمن تقدیر و قدردانی از هادی رضایی برای کسب این موفقیت بزرگ و کم نظیر، در ادامه مسیر برای تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در بازی‌های پارالمپیک پاریس و سایر رویدادهای بین المللی برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت داریم.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: انجمن ها

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu