1403/5/7

کد خبر: 137547

1403-03-07 08:45:54

دکتر زرگران:

هماهنگی هیئت ها با اداره بهزیستی استان، مسیر شناسایی جوانان مستعد را هموارتر می کند

مدیر کلاسبندی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان از برگزاری کلاسبندی پزشکی ورزشکاران در استان بوشهر ابراز رضایت کرد و گفت: در این کلاسبندی شاهد حضور افراد جوان بودیم.

دکتر کیانوش زرگران مدیر کلاسبندی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان در گفتگو با روابط عمومی در خصوص کلاسبندی انجام شده در استان بوشهر بیان کرد: خوشبختانه با هماهنگی که این هیئت با اداره بهزیستی استان انجام داده بود شاهد حضور افراد توان یابی بودیم که میانگین سنی آنها حدود 26 سال بود و جوانترین فرد 9 سال سن داشت که این فرصتی است تا افراد جوان پس از انجام کلاسبندی پزشکی وارد دنیای ورزش شوند و در آینده بعد از برگزاری استعدادیابی پشتوانه ای برای تیم های ملی باشند.

وی ادامه داد: برای ورود به دنیای ورزش جانبازان و توان یابان ابتدا باید کلاسبندی پزشکی برای افراد صورت گیرد و روزهای یکشنبه در فدراسیون این مهم انجام می شود اما برای کاهش هزینه ورزشکاران برای سفر به تهران، هیئت بوشهر پس از هماهنگی هایی که با سازمان بهزیستی این استان انجام داد، نامه درخواست خود را به فدراسیون ارسال کرد و پس از آن کلاسبندان عازم بوشهر شدند تا ورزشکاران با حضور در هیئت استان کلاسبندی شوند و خوشبختانه 37 ورزشکار شامل 22 آقا و 15 خانم کلاسبندی پزشکی شدند.

دکتر زرگران تصریح کرد: اگر هیئت های استانی بتوانند تعامل و همکاری لازم را با سازمان بهزیستی استان خود داشته باشند افراد جانباز و توان یابی که به لحاظ سنی جوان تر هستند دارای کلاسبندی پزشکی می شوند و استعدادهای جوان بیشتری شناسایی و به ورزش این حوزه معرفی شوند.

مدیر کلاسبندی فدراسیون در پایان گفت: هیئت های استانی برای شناسایی استعدادهای جدید خود نیاز دارند ابتدا کلاسبندی پزشکی ورزشکارانشان صورت گیرد و سپس استعدادیابی را برگزار نمایند. اگر هیئت های استانی با سازمان بهزیستی خود هماهنگ شوند اهداف ما برای شناسایی افراد جوان مستعد بهتر محقق خواهد شد و مسیر برای اجرای این هدف هموارتر می شود.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu