1403/5/7

کد خبر: 137549

1403-03-07 08:52:19

در جلسه با مسئولین هیئت های استانی مطرح شد؛

دکتر کوهپایه زاده: شناسایی ورزشکاران جوان مستعد و تشکیل تیم ملی جوانان در تمامی رشته‌ها از اهداف مهم فدراسیون است

دومین جلسه نشست مسئولین فدراسیون با هیئت های استانی به صورت وبیناری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، در راستای اهداف و اجرای برنامه‌های راهبردی، دومین نشست تخصصی مسئولین فدراسیون با روسای هیئت‌های استانی امروز یکشنبه ششم خرداد ماه به صورت وبیناری برگزار شد.

در ابتدا جلسه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون بیان کرد: شهادت دکتر آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب کشورمان و هیئت همراهشان را خدمت مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، ملت شریف ایران عزیز اسلامی و شما مسئولین هیئت های استانی تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال رحمت الهی برای این عزیزان و آرزوی سلامتی برای مسئولین و مردم عزیز کشورمان خواستارم.

وی ادامه داد: این نشست ها فرصتی است تا در خصوص موضوعات و مشکلات هیئت ها و برنامه های فدراسیون گفتگو داشته باشیم و تلاش می کنیم در هر جلسه مسئولین انجمن یکی از رشته ها حضور داشته باشد تا نکات پیرامون آن رشته مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: همچنین هدف ما تشکیل تیم جوانان و پشتوانه سازی برای تیم های بزرگسالان است. تلاش می کنیم در سطح ملی مسابقات جوانان را در رشته های مختلف برگزار نماییم و هیئت ها می بایست ورزشکاران جوان مستعد خود را به فدراسیون معرفی کنند تا بتوانیم با ورزش در جوانان جانباز و توان یاب نشاط و انگیزه را ایجاد نماییم.

دکتر کوهپایه زاده ادامه داد: در جلسه ای که با بنیاد شهید و امور ایثارگران داشتیم قرار شد که امکان استفاده از اماکن های تحت پوشش بنیاد در استان ها در اختیار هیئت های استانی قرار گیرد و از آن طرف در برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی نیز هیئت های استانی با ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: هیئت ها باید به دنبال حضور حامیان مالی در تیم های باشگاهی باشند تا شاهد لیگ های پویا تری باشیم و هر استان می تواند با جذب حامی مالی علاوه بر حضور در مسابقات قهرمانی کشور در لیگ های برتر و دسته یک والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر نیز حضور پیدا کند.

در این جلسه گلشنی مدیر ورزش همگانی فدراسیون به عنوان دبیر ستاد بازی های پاراآسیایی تاشکند ۲۰۲۵ جوانان، در خصوص رشته های اعزامی از سوی فدراسیون در این مسابقات توضیحاتی را بیان کرد و گفت: نخستین جلسه این ستاد در فدراسیون همسو با سیاست های کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد و هیئت ها می بایست بر اساس شرایط اعلام شده از سوی فدراسیون، ورزشکاران واجد شرایط خود را به ما معرفی کنند تا پس از بررسی های لازم ورزشکاران دعوت شده به تیم های ملی جوانان مشخص شوند.

در ادامه جلسه، نصیری نایب رئیس فدراسیون اظهار داشت: از برگزاری استعدادیابی ورزش بانوان در تمامی هیئت های استانی و ارائه گزارش هفتگی از سوی تمامی هیئت ها تشکر و قدردانی می کنم. یکی از اهداف ما جوانگرایی و پشتوانه سازی تیم های ملی است و خوشبختانه هیئت های استانی در این زمینه همراهی لازم را داشتند که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

نایب رئیس فدراسیون عنوان کرد: باتوجه به اهمیت استعدادیابی، دوره آموزشی تربیت مربیان استعداد یاب برگزار خواهد شد که در این مورد نیاز است تا هیئت های استانی افراد واجد شرایط خود را به فدراسیون معرفی نمایند.

در پایان این جلسه نیز مسئولین هیئت های استان لرستان، مازندران، مرکزی، قزوین، گلستان و گیلان نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل و مشکلات هیئت ها پرداختند که از سوی رئیس فدراسیون موارد یادداشت و پاسخ داده شد.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu