1403/5/7

کد خبر: 137552

1403-03-08 13:33:28

برگزاری جلسه کمیسیون داوران و ورزشکاران با مسئولین فدراسیون

نشست کمیسیون داوران و ورزشکاران با مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه کمیسیون داوران و ورزشکاران با مسئولین فدراسیون امروز سه شنبه هشتم خرداد ماه برگزار شد.

داوران حاضر در این کمیسیون به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل و مشکلات این حوزه پرداختند. یکی از نکاتی که در این نشست مطرح شد مرور بر قوانین و مقررات داوری در اردوهای متصل به اعزام بود تا ورزشکاران و کادر فنی با آگاهی کامل در رویدادها حاضر شوند. همچنین تشکیل کمیته انضباطی و آئین نامه داوری برای این کمیسیون از دیگر موارد مطرح شده از سوی اعضای حاضر در نشست بود.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون با تاکید بر اهمیت برگزاری نشست کمیسیون ها و ایجاد ارتباط بین هر 3 گروه برای ایجاد تعامل و همکاری بیان کرد: کمیسیون ها بازوی فکری فدراسیون هستند و باید با بهره گیری از خرد جمعی به توسعه و پیشرفت ورزش جانبازان و توان یابان و افراد کم توان ذهنی کمک کنیم.

در نشست کمیسیون ورزشکاران، برگزاری مسابقات لیگ ها در شش ماهه ابتدای سال، هزینه ایاب و ذهاب ورزشکاران، راه اندازی کمیته پیشکسوتان و توجه به قهرمانان ادوار گذشته، کمبود تجهیزات در برخی هیئت های شهرستان ها و استان ها برای استعدادیابی از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu