1403/5/7

کد خبر: 137559

1403-03-12 10:46:57

در جلسه با سازمان ورزشی شهرداری تهران مطرح شد؛

برگزاری هرچه گسترده تر مسابقات پاراقهرمان شهر با افزایش همکاری های فدراسیون جانبازان و توان یابان و سازمان ورزش شهرداری در ۱۴۰۳

نشست مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با سازمان ورزشی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، در راستای افزایش همکاری های فدراسیون و شهرداری تهران برای توسعه ورزش همگانی، استعدادیابی و همچنین فعالسازی چهار ورزشگاه سرپوشیده ویژه افراد جانباز و توان یاب در مناطق مختلف تهران، جلسه ای با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس و حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون و دکتر اوجاقی رئیس و معاونین ورزش سازمان شهرداری برگزار شد.

در این نشست مقرر شد از سوی شهرداری تهران چهار ورزشگاه سرپوشیده و دو استخر سرپوشیده و مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم از سوی شهرداری تهران برای انجام فعالیت‌ها در اختیار فدراسیون جانبازان و توان یابان قرار گیرد و با همراهی شهرداری تهران مسابقات پاراقهرمان شهر نسبت به سال گذشته به صورت سازمان دهی شده و وسیع تر با شرکت کنندگان بیشتری در سطح کلان شهر تهران برگزار شود. 

همچنین برای انجام و اقدام توافقات صورت گرفته، مقرر گردید کارگروه اجرایی با حضور مدیران از فدراسیون و سازمان ورزش شهرداری تشکیل شود. 

در این جلسه همچنین مسئولین سازمان ورزشی شهرداری از طرح برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف همگانی در بین کلان شهرهای کشور استقبال کرد و گفت: مسابقات را در رشته‌هایی برگزار می کنیم که ورزشکار بیشتری دارد و افراد جانباز، توان یاب و کم توان ذهنی می توانند با هزینه کم ورزش بیشتری انجام دهند.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت: این همکاری فرصت بسیار خوبی برای انجام استعدادیابی و تشکیل تیم هایی در سطح محلات، مناطق و سپس کلان شهرها است چرا که بیشترین ورزشکاران جانباز و توان یاب می توانند در این جشنواره ورزشی شرکت کنند و بعد از آن ورزش خود را با حضور در ورزشگاه های ویژه افراد جانباز و توان یاب یا دارای سانس برای این ورزشکاران ادامه دهند. امیدواریم با حمایت سازمان ورزشی شهرداری تهران فضای بیشتری را برای توسعه ورزش جانبازان و توان یابان و کم توانان ذهنی در این شهر مهیا کنیم.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu