1403/5/6

کد خبر: 137580

1403-03-20 17:20:36

در نشست شورای مدیران مطرح شد؛

دکتر کوهپایه زاده: همراه با آماده سازی تیم های ملی اعزامی به پارالمپیک پاریس، اردوها و مسابقات جوانان هم برگزار می گردد

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز یکشنبه بیستم خرداد ماه با حضور رئیس، سرپرست دبیری، نایب رئیس، مشاور عالی و مدیران فدراسیون برگزار شد.

در ابتدا جلسه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون بیان کرد: در هفته گذشته مجمع انتخاباتی هیئت خراسان رضوی با همراهی اداره کل ورزش و جوانان این استان به خوبی برگزار شد و آخوندی به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد که امیدوارم شاهد رشد و توسعه ورزش جانبازان و توان یابان در این استان باشیم.

وی ادامه داد: در راستای توسعه ورزش های جانبازان و توان یابان جلسه ای با رئیس فدراسیون شمشیربازی برگزار گردید و به دنبال راه اندازی این رشته برای ورزشکاران جانباز و توان یاب هستیم. در این نشست مقرر شد که دوره های آموزشی داوری و مربیگری پاراشمشیر بازی از سوی فدراسیون شمشیربازی و دوره آموزشی کلاسبندی پزشکی از سوی فدراسیون ما برگزار شود و پس از برگزاری این دوره ها بتوانیم پاراشمشیربازی را هم فعال کنیم.

دکتر کوهپایه زاده افزود: باتوجه به اینکه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند را در پیش داریم و قرار است جشنواره استعدادیابی جوانان پاییز امسال برگزار شود، با مشخص کردن وضعیت انجمن ها، فعالیت رده جوانان را در رشته های مختلف با اولویت وزنه برداری، شنا و دو و میدانی که در تاشکند حضور دارند آغاز خواهیم کرد. مسابقات قهرمانی کشور شنا برگزار شد و در سایر رشته ها نیز مسابقات را با درنظر گرفتن رده جوانان برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون گفت: باتوجه به اهمیت سلامت ورزشکاران و موضوع دوپینگ، باید پرونده پزشکی الکترونیک ملی پوشان را با دقت مورد بررسی قرار دهیم. همچنین با برگزاری دوره های آموزشی، ورزشکاران و مربیان را با داروهایی که دوپینگ محسوب می شوند آشنا کنیم تا ملی پوشان از آخرین داروهای ممنوعه و مجاز مطلع شوند.

در ادامه جلسه مدیران از اقدامات صورت گرفته در واحدهای خود گزارشی را ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu