1403/5/7

کد خبر: 137615

1403-04-03 16:40:13

در راستای پیشبرد اهداف فدراسیون؛

تاکید بر آموزش، تحقیقات و فناوری های تجهیزات ورزشی

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، نشست شورای مدیران امروز یکشنبه سوم تیرماه برگزار شد.

دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون در نشست امروز با تاکید بر اهمیت مشخص شدن وضعیت انجمن های ورزشی و کادر فنی تیم های ملی جوانان بیان کرد: جلسات شورای راهبردی فدراسیون به منظور بررسی و ارزیابی نامزدهای انجمن های ورزشی و کادر فنی تیم ملی جوانان برگزار شد و برنامه های پیشنهادی کاندیدها مورد ارزیابی قرار گرفت تا فردی انتخاب شود که به پیشرفت و توسعه ورزش جانبازان و توان یابان کمک کند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای توسعه همکاری های فدراسیون با نهادهای واجد اهداف مشترک، مذاکراتی با مسئولین ستاد مبارزه با مواد مخدر و انجمن اوتیسم ایران برگزار کردیم تا بتوانیم با بهره مندی از ظرفیت های این نهاد ها مسیر را برای رشد و توسعه ورزش جانبازان و توان یابان مهیا کنیم.

دکتر کوهپایه زاده با اشاره به تشکیل کارگروه های تخصصی در فدراسیون گفت: برای پیشبرد اهداف و اجرایی شدن برنامه ها، کارگروه های مختلفی مانند کارگروه اقتصاد و بازاریابی، کارگروه استعدادیابی و کارگروه دیپلماسی ورزشی در فدراسیون تشکیل شده است و ما به دنبال تشکیل سایر کارگروه ها هستیم.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: اگر بتوانیم سیستم حرفه ای علمی را در کنار آموزش و پژوهش قرار دهیم می توانیم در زمانی که اردوها در حال برگزاری است با ارزیابی دقیق تر از عملکرد ملی پوشان میزان خطای آنها را در مسابقات بین المللی کاهش دهیم و به همین دلیل نیز تشکیل کارگروه پزشکی و علوم ورزشی نیز در دستور کار فدراسیون قرار دارد.

در ادامه این جلسه مدیران گزارشی از عملکرد واحدهای خود ارائه کردند.

در پایان جلسه با حکمی از سوی دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون میلاد بیگ رضایی به عنوان سرپرست کمیته آموزش و تحقیقات و مهدی انصاری به عنوان سرپرست کمیته امور اداری منصوب شدند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu