1403/5/6

کد خبر: 137624

1403-04-05 19:25:58

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴_ تفلیس؛

۲ مدال طلای دسته فوق سنگین به امین زاده رسید/ پایان کار نمایندگان ایران با کسب ۶ مدال رنگارنگ

ملی پوش وزنه برداری جانبازان و توان یابان کشورمان در رقابت های جام جهانی گرجستان موفق به کسب دو مدال طلای دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، رقابت های جام جهانی وزنه برداری به میزبانی کشور گرجستان برگزار شد و امروز مهدی صیادی و احمد امین زاده آخرین نمایندگان کشورمان در دسته مثبت 107 کیلوگرم به روی تخته رفتند.

احمد امین زاده در حرکت اول خود موفق به مهار وزنه 243 کیلوگرمی شد. او در در حرکت دوم وزنه 248 کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت سوم خود وزنه 250 کیلوگرم را بالای سر برد و در جایگاه نخست ایستاد و به مدال طلا رسید. او همچنین موفق به کسب مدال طلا مجموع شد.

مهدی صیادی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در گروه B به روی تخته رفت و در حرکت اول وزنه 215 کیلوگرمی را بالای سر برد و در حرکت دوم وزنه 222 کیلوگرم و در حرکت سوم وزنه 226 کیلوگرم را مهار کرد و در جایگاه پنجم ایستاد.

پیش از این نیز محسن بختیار در دسته 59 کیلوگرم به مدال برنز و امیر جعفری در دسته 65 کیلوگرم به مدال طلا رسید و روح اله رستمی از کسب مدال بازماند و سید حامد صلحی پور در رده چهارم ایستاد و علی اکبر غریب شاهی موفق به کسب ۲ مدال طلا شد.

تیم ملی کشورمان در مجموع موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ ( ۵ طلا و یک برنز) شد.

گفتنی است این پنجمین دوره جام جهانی پاراوزنه برداری در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و آخرین رویداد این رشته ورزشی پیش از بازی‌های پارالمپیک پاریس بود و در این دوره ۳۲۹ ورزشکار از ۷۱ کشور برای کسب رنکینگ پارالمپیک پاریس در پایتخت گرجستان برای کسب سهمیه با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

در این مسابقات گرجستان با ۱۶ ورزشکار، ازبکستان با ۹ ورزشکار، چین با ۸ ورزشکار و تیم ملی ایران با ۷ ورزشکار، دارای بیشترین ورزشکار در بخش آقایان حضور پیدا کردند.

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: انجمن ها

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu