1403/5/6

کد خبر: 137644

1403-04-18 09:20:54

با حکمی از سوی دکتر کوهپایه زاده؛

سرپرست انجمن پاراوزنه برداری، پارامچ اندازی منصوب شدند

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برگزار و مسئولین انجمن ۲ رشته ورزشی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، نشست شورای مدیران فدراسیون با حضور رئیس، سرپرست دبیری، مشاور عالی و مدیران فدراسیون برگزار شد.

در ابتدا جلسه دکتر کوهپایه زاده رئیس فدراسیون بیان کرد: فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) را تسلیت عرض می کنم و امیدوارم بتوانیم از این ایام بهره لازم و کافی را ببریم. همچنین انتخاب دکتر پزشکیان را به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب مردم کشورمان تبریک عرض می کنم و برای ایشان و همکارانشان در دولت چهاردهم آروزی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

وی ادامه داد: جلسات شورای راهبردی فدراسیون با هدف بررسی نامزدهای پست ریاست انجمن های ورزشی برگزار شد و پس از ارزیابی های صورت گرفته سرپرست ۲ انجمن ورزشی معرفی می شوند. با پیشنهاد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ماهرخ احمدپناه به عنوان سرپرست انجمن مچ اندازی منصوب شد که برای او در این مسیر آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که در بازی های پاراآسیایی تاشکند 2025 جوانان در رشته پارامچ اندازی بتوانیم مدال های زیادی را کسب کنیم.

دکتر کوهپایه زاده در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حسین رضازاده رئیس پیشین انجمن وزنه برداری گفت: رضازاده از قهرمانان بزرگ ورزش وزنه برداری است و اکنون به عنوان عضو افتخاری هیئت رئیسه در فدراسیون حضور دارد و به طور حتم از تجربیات او در رشته وزنه برداری بهره مند خواهیم شد. بابک محمدی به عنوان سرپرست هدایت انجمن پاراوزنه برداری را برعهده می گیرد و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد و باز هم شاهد درخشش ملی پوشان این رشته در مسابقات پیش رو باشیم.

در ادامه این جلسه مدیران حاضردر نشست گزارشی از عملکرد واحدهای خود در راستای آمادهی سازی تیم های ملی برای حضور در پارالمپیک پاریس و همچنین برنامه ها و اقدامات فدراسیون برای این رقابت ها و بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند 2025 ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu