1403/5/6

کد خبر: 137659

1403-04-20 14:13:38

نمایندگان کمیسیون ورزشکاران جهت شرکت در مجمع فدراسیون مشخص شد

جلسه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با حضور دکتر کوهپایه زاده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، جلسه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون با حضور دکتر کوهپایه زاده رئیس، ماندگار فرد مدیر امور استان های فدراسیون و اعضای کمیسیون امروز چهارشنبه بیستم تیرماه با هدف انتخاب نمایندگان کمیسیون برای حضور در مجمع فدراسیون تشکیل شد.

در ابتدا جلسه دکتر کوهپایه زاده عنوان کرد: این جلسات فرصتی است تا موارد و دغدغه های ورزشکاران مطرح شود و راهکارهای مناسب برای تمام موضوعات عنوان گردد. شما می بایست در این جلسات پیگیر اجرایی شدن مصوبه هایی نشست های قبلی کمیسیون باشید.

در این جلسه پس از رای گیری از اعضا، وحید سعادت پور، شاهین ایزدیار، احمد امین زاده، الناز دارابیان، فتانه پورآت و معصومه زارعی به عنوان نمایندگان این کمیسیون برای شرکت در مجمع فدراسیون انتخاب شدند.

همچنین در این نشست مصوبات جلسه قبل مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و درخواست های ورزشکاران نیز از سوی اعضا کمیسیون مطرح شد.

حضور نماینده ورزشکاران در جلسه شورای فنی انجمن های فدراسیون، برگزاری کارگاه آموزشی آخرین قوانین و مقررات رشته های ورزشی برای ورزشکاران از مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu