1403/5/6

کد خبر: 137664

1403-04-23 10:31:10

والیبال نشسته جادوی زندگی مرتضی مهرزاد

سازمان جهانی پاراوالیبال با انتشار یادداشتی، به حضور مرتضی مهرزاد، در تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، سازمان جهانی پاراوالیبال با نزدیکی به آغاز بازی‌های پارالمپیک پاریس۲۰۲۴ با انتشار یادداشتی، به حضور مرتضی مهرزاد، در تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران اشاره کرد.

نام مرتضی مهرزاد ملی‌پوش ایرانی، «برتری» را در والیبال نشسته تداعی می‌کند. مهرزاد با قامت 2.46 متری خود، دومین مرد جهان و همچنین بلندقامت‌ترین رقیب در بازی‌های پارالمپیک به شمار می‌رود و این قهرمان پارالمپیک در حالی که ویژگی ظاهری‌اش مورد توجه جهان قرار گرفته، می‌گوید، قامت بلند او تنها بخشی از تیم ملی ایران است.

"بله، وضعیت بدنی من برای والیبال نشسته بسیار مهم است. من فقط از پتانسیلی که دارم در این مسیر استفاده می‌کنم." 

مهرزاد قبل از این‌که عضو تیم ملی شود، بیشتر وقت خود را در خانه سپری می‌کرد و نمی‌خواست توجهی را به خود جلب کند اما وقتی به تیم ملی ایران دعوت شد، داستان او تغییر کرد

او یادآور می‌شود: "بعد از حضورم در یک برنامه تلویزیونی، به والیبال نشسته دعوت شدم و این مثل جادو زندگی من را تغییر داد."

با وجود این‌که سابقه‌‌ی‌ حرفه‌ای او در تیم ملی نسبتا زیاد نیست او بخش مهمی از تیم ایران به حساب می‌آید، تیمی که هشتمین عنوان قهرمانی پارالمپیک را در ریو ٢٠١۶ کسب کرد.

این بازیکن ٣٣ ساله حالا دوباره در حال کسب آمادگی برای افتخارآفرینی در تیم ملی ایران است تا یک بار دیگر همراه تیم کشورش از عنوان قهرمانی پارالمپیک خود دفاع کنند و برتری خود را با کسب یک مدال طلای دیگر، از توکیو ٢٠٢٠ به پاریس ٢٠٢۴ گسترش دهند.

مرتضی مهرزاد در این باره می‌گوید: "از تیم والیبال نشسته ایران انتظارات زیادی وجود دارد. ما باید برنده و قهرمان شویم، چون مردم ایران از ما انتظار مدال طلا دارند، بنابراین باید تمام تلاش خود را انجام دهیم."

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: انجمن ها

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu