1403/5/7

کد خبر: 1437

1400-10-11 13:25:24

گردهمایی روسای هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان استان با مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی

این گردهمایی به میزبانی هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی و با حضور روسای هیات های ورزشی استان و نیز روسای ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد مقدس برگزار شد.

در این نشست هوشنگ ولی پور معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن قدردانی از هادی رضایی رئیس هیأت استان بخاطر میزبانی این گردهمایی، اظهار کرد: پیش از این مقرر شد در گردهمایی‌های دوره‌ای هیات های ورزشی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها میزبان یکی از مدیران ارشد استان باشیم همانطور که در جلسه گذشته مشکلات را با آقای حسینی معاون اجتماعی استاندار خراسان رضوی در میان گذاشتیم در این جلسه میزبان نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی هستیم.

وی افزود: در هرکدام از جلسات روسای شهرستان‌ها و هیات‌های ورزشی انتظارات و مشکلات خود را بیان می‌کنند و تلاش می‌شود تا با حضور دستگاه مربوطه برای حل مشکلات و همچنین هموار شدن مسیر شد و توسعه ورزش بحث و همفکری صورت گیرد.

نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در این گردهمایی بیان کرد: رسانه ملی ملزم است در توسعه ملی و ارتقا فرهنگی جامعه نقش داشته باشد و ورزش در این حوزه امری مهم است که صدا و سیما برای اطلاع رسانی نقش آن و نیز تاثیراتش در جامعه برنامه های ویژه ای دارد.

هادی رضایی، رئیس هیات خراسان رضوی نیز گرامیداشت هفته پارالمپیک از حضار دعوت کرد تا در همایش با شکوه روز ملی پارالمپیک که در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار می شود، حضور یابند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu