1403/5/15

کد خبر: 14504

1400-10-11 13:25:24

روزبه: آینده پارا اسکی ایران روشن است/ شاهد افزایش حضور بانوان در این دوره بودیم

ملی پوش پارا اسکی کشورمان گفت: آینده پارا اسکی ایران بسیار روشن است زیرا ورزشکاران بیشتری جذب این رشته شده اند. امیدوارم در سال های آینده شاهد موفقیت های بیشتری برای این رشته باشیم.

صدیقه روزبه، ملی پوش پارا اسکی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: حدود ۷ سال پیش به صورت تفریحی در رشته اسکی آغاز به فعالیت کردم اما ۳ سالی است که به صورت جدی در ماده اسنوبرد فعالیتم را پیگیری می کنم و سال ۲۰۱۸ توانستم راهی پارالمپیک شوم.

ملی پوش پارا اسنوبرد افزود: ۳ سال پیش که استعدادیابی در سطح کشور برگزار شد تا ورزشکاران مستعد وارد این رشته شوند من تنها بانوی اسکی باز در اسنوبرد بودم و یک ورزشکار خانم هم در ماده صحرانوردی حضور داشت اما حضور بانوان افزایش یافته است و امسال شاهد حضور ۴ بانوی اسکی باز در ماده های اسنوبرد و آلپاین هستیم و فکر می کنم این تعداد در سال های آینده هم بیشتر شود.

وی در پایان گفت: رشته اسکی سخت اما بسیار لذت بخش است چرا که شما در یک محیط طبیعی ورزش می کنید و در کنار مفرح بودن نیاز به انرژی و قدرت زیادی دارد. پیشنهاد می کنم در که افرادی که دارای معلولیت هستند از سنین ۱۲ سالگی وارد این رشته شوند و یک بار امتحان کنند. البته در جلسات ابتدایی سخت است اما با گذشت زمان به طور حتم می توانند موفق باشند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu