1403/5/15

کد خبر: 14833

1400-10-11 13:25:24

مهدوی نیا: هدفمان از حضور در مسابقات جهانی کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ است

سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین گفت: هدفمان از حضور در مسابقات جهانی مجارستان کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ است.

مسعود مهدوی نیا سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین بیان کرد: دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آغاز شده است و ملی پوشان ۲۱ روز در این اردو به تمرین می پردازند و قرار است مطابق برنامه ریزی در هر ماه این اردوهای آمادگی تا اعزام به رقابت های جهانی ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی مجارستان انتهای مردادماه سال آینده برگزار می شود که در این رقابت ها سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع می شود و ۶ نفر اول هر گروه می توانند سهمیه را بدست آورند و هدف ما از حضور در این رقابت ها کسب سهمیه پارالمپیک است.

مهدوی نیا افزود: پیش از این مسابقات، در آلمان و لهستان رقابت هایی برگزار می شود که تلاش می کنیم در یکی از این دو مسابقه شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: نادر عیوضی و مسعود قیصری در کلاس KL3، اسلام جاهد کلاس KL2، امین آونده کلاس KL1، شهلا بهروزی راد کلاس KL3 و رویا سلطانی کلاس KL2  ملی پوشان حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی هستند که تمام آنها شانس کسب سهمیه پارالمپیک را دارند.

مهدوی نیا در پایان اظهار داشت: سهمیه قاره ای برای رسیدن به پارالمپیک ۲۰۲۰ وجود ندارد و تنها به کشور میزبان سهمیه داده می شود و بعد از رقابت های جهانی مجارستان، سهمیه های باقی مانده در رقابت های آلمان توزیع می شود که این مسابقات اردیبهشت ۹۹ برگزار می شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu