1403/5/7

کد خبر: 1539

1400-10-11 13:25:24

نمایندگان کشورمان به میدان رفتند/ نریمانی و صادقیان پور بر سکوی سوم جهان ایستادند

هفتمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان در دو بخش کیوروگی و پومسه از ظهر  پنجشنبه ۲۷ مهرماه به با حضور ۲۵۷ تکواندوکار از ۵۹ کشور در سالن «کاپرباکس آرنا» لندن آغاز شد.

احمد نریمانی پاراتکواندوکار کشورمان در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K42) در نخستین گام به مصاف «بیسواجیت رای» از هندوستان رفت و با نتیجه ۲۵ بر یک به مرحله بعد راه پیدا کرد. او در ادامه رو در روی «نیشان اَمیرعلی» قزاق قرار گرفت که این مبارزه با نتیجه ۱۵ بر ۱۵ به راند طلایی کشیده شد. در راند طلایی و در مبارزاتی حساس نماینده شایسته کشورمان با قبول شکست برابر این هوگوپوش به مدال برنز جهانی رسید.

در بخش دیگر این رقابت ها نیز، سعید صادقیان‌پور، هوگوپوش وزن ۶۱- کیلوگرم (K42)، پس از یک‌ دور استراحت در گام نخست مقابل «آنتون لیپوی» از اوکراین قرار گرفت و قاطعانه با نتیجه ۳۰ بر ۵ راهی مرحله بعد شد.

صادقیان پور در دومین مبارزه برابر «پترو کاتاراگا» از مولداوی با نتیجه ۱۹ بر ۴ پیروز شد. او در مرحله نیمه نهایی به مصاف «اوگنی الیفیرنکو» روس رفت و نتیجه را ۲۰ بر ۹ واگذار کرد و به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها رسید.

گفتنی است؛ امتیاز این رقابت‌ها G10 است و به نفر اول ۱۰۰ امتیاز، نفر دوم ۶۰ امتیاز و نفرات سوم ۳۶ امتیاز در راستای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق می‌گیرد.

سعید صادقیان پور در کلاس  K42، احمد نریمانی در کلاس  K42، اصغر عزیزی در کلاس K44، محمود جعفرزاده در کلاس K42  و مهدی پور رهنما در کلاس K44، نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند.

مسعود لشگری، سرپرستی تیم را بر عهده دارد و پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی تیم ملی و مهدی احمدی به عنوان مربی تیم ملی ملی پوشان راه همراهی می کنند.

رقابت های هفتمین دوره مسابقات جهانی پاراتکواندو ۲۷ مهر ماه برگزار خواهد شد و نمایندگان کشورمان ۲۹ مهر ماه به کشور بازمی گردند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu