1403/5/7

کد خبر: 1547

1400-10-11 13:25:24

پور رهنما طلای جهان را بر گردن آویخت

مهدی پور رهنما نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم (K44) کشورمان به نشان طلای جهان دست یافت.

پور رهنما پس از یک‌ دور استراحت، در اولین دیدار برابر نماینده ی روسیه ۳۰ بر ۸ پیروز شد. در ادامه مقابل تکواندوکار اسپانیایی قرار گرفت و در حالی که تا پایان راند نخست ۷ بر صفر جلو بود با انصراف نماینده اسپانیا پیروز و راهی مرحله بعد شد.

وی در سومین مبارزه به مصاف نماینده ی دیگری از روسیه رفت و ۲۳ بر ۱۰ او را شکست داده و به فینال راه پیدا کرد و  با نتیجه ۲۸ بر ۱۷ حریف خود را مغلوب ساخت و با کسب مدال طلا ۱۰۰ امتیاز به رنکینگ پارالمپیکی خود اضافه کرد.

پیش از این و در رقابت های امروز ظهر، احمد نریمانی و سعید صادقیان پور نیز به دو نشان برنز دست یافته بودند.

هفتمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان در دو بخش کیوروگی و پومسه از ظهر  پنجشنبه با حضور ۲۵۷ تکواندو کار از ۵۹ کشور جهان برگزار شد.

امتیاز این رقابت‌ها G10 است و به نفر اول ۱۰۰ امتیاز، نفر دوم ۶۰ امتیاز و نفرات سوم ۳۶ امتیاز در راستای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق می‌گیرد.

سعید صادقیان پور در کلاس  K42، احمد نریمانی در کلاس  K42، اصغر عزیزی در کلاس K44، محمود جعفرزاده در کلاس K42  و مهدی پور رهنما در کلاس K44، نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند.

مسعود لشگری، سرپرستی تیم را بر عهده دارد و پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی تیم ملی و مهدی احمدی به عنوان مربی تیم ملی ملی پوشان راه همراهی می کنند.

رقابت های هفتمین دوره مسابقات جهانی پاراتکواندو ۲۷ مهر ماه برگزار خواهد شد و نمایندگان کشورمان ۲۹ مهر ماه به کشور بازمی گردند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu