1403/5/15

کد خبر: 15611

1400-10-11 13:25:24

پنجمین عنوان قهرمانی تیم اصفهان در لیگ برتر کسب شد

مازیار میرعظیمی گفت: خوشبختانه توانستیم پنجمین عنوان قهرمانی تیم مخابرات در لیگ برتر را بدون شکست کسب کنیم.

مازیار میرعظیمی، سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مردان مخابرات اصفهان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر بیان کرد: از ابتدا با هدف قهرمانی در لیگ برتر وارد شدیم و این توانایی را در بازیکنانم می دیدم که بتوانند در لیگ عنوان قهرمانی را کسب کنند. خوشبختانه توانستیم پنجمین عنوان قهرمانی تیم مخابرات در لیگ برتر را بدون شکست کسب کنیم و به هدفی که داشتیم برسیم.

وی ادامه داد: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود و در فینال رقابت ها تیم شهروند آمل بسیار خوب بازی کرد و همین کیفیت بالا لیگ باعث شد تا در دیدار فینال شاهد رقابت نزدیکی بین تیم ما و شهروند آمل دیده شود. هر ۴ تیمی که در فینال و رده بندی حضور داشتند بسیار قوی بودند و این نشان از کیفیت بالای لیگ دارد.

میرعظیمی افزود: بعد از اینکه تیم اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند روحیه و انگیزه بازیکنان تیم بیشتر شد و تلاش زیادی برای رسیدن به قهرمانی لیگ کردند. بیشترین سهم در این قهرمانی برای بازیکنان تیمم است و من کمترین نقش را داشتم.

وی درباره خداحافظی سید جلال حسینی بازیکن این تیم گفت: حسینی ۳۷ سال سابقه حضور در بسکتبال با ویلچر بازی کرد و مهره بسیار ارزشمندی برای تیم ما بود. البته جایگزین کردن بازیکن به جای او در تیم کار سختی است و امیدوارم که باز هم از حضور او برای ارتقا و حفظ بسکتبال با ویلچر و تیم مخابرات اصفهان بهره مند شویم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان در پایان عنوان کرد: در ابتدا سال آینده مانند همیشه درباره ادامه حضور تیم در لیگ برتر تصمیم گیری می شود و امیدوارم که باز هم بتوانیم در لیگ حضور داشته باشیم و با بودجه مناسبی که در اختیار ما قرار می دهند بازیکنان خوبی را جذب کنیم و عنوان قهرمانی لیگ را همچنان حفظ کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu