1403/5/7

کد خبر: 1833

1400-10-11 13:25:24

ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی دوره انتقال را سپری کردند/ آغاز اردوهای پاراآسیایی جاکارتا از دی ماه

سید محمدرضا میرشفیعی، دبیر انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین در پایان هفتمین مرحله از تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی پیرامون آخرین شرایط ملی پوشان گفت: در پایان اردوی ششم که مهر ماه برگزار شد، قرار بود به مکزیک اعزام شویم که به دلیل حادثه زلزله این مسابقات به تعویق افتاد و باعث شد تا ملی پوشان که در اوج آمادگی بودند، با افت روبرو شوند و البته تمرینات خود را در این فاصله در شهرهای محل سکونت خود دنبال می کردند.

میر شفیعی خاطر نشان کرد: البته این شرایط برای همه ی شرکت کنندگان یکسان و این افت طبیعی است. کادر فنی نیز به گونه ای برنامه ریزی کرد که در اردوی هفتم که به تازگی پایان یافت، ملی پوشان دوران انتقال را پشت سر بگذارند و مجددا در اردوی بعدی که متصل به اعزام نیز هست و از ۱۳ آبان ماه آغاز می شود، به اوج آمادگی برسند.

دبیر انجمن وزنه برداری افزود: در اردوی هفتم دو ملی پوش دیگر نیز به تیم اضافه شدند؛ مانی دهباشی در دسته ۴۹ کیلوگرم و روح اله رستمی در دسته ۷۲ کیلوگرم و با حضور این نفرات، تیم در همه ی اوزان نماینده خواهد داشت.

وی گفت: در مسابقات جهانی تنها یک نماینده در بخش جوانان خواهیم داشت و محسن بختیار، هم در مکزیک و هم در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات برای تیم ملی وزنه می زند.

میرشفیعی تصریح کرد: برای بازی های پاراآسیایی جوانان امارات، در نظر داریم ۱۰ نماینده خود را اعزام کنیم که اردوی آنها نیز از اوایل آذر ماه تا زمان اعزام برگزار خواهد شد.

دبیر انجمن وزنه برداری افزود: پس از مسابقات جهانی مکزیک، تیم ملی اردوهای خود را برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا آغاز می کند و در سال ۹۶ سه اردو در ماه های دی و بهمن و اسفند داریم و پس از آن در سال جدید نیز هر ماه یک اردو تا زمان اعزام برگزار خواهد شد.

رقابت های جهانی وزنه برداری مکزیک، از ۶ تا ۱۶ آذر ماه به میزبانی مکزیکوسیتی برگزار خواهد شد و ایران نیز با ۱۴ نماینده خود در آن شرکت می کند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu