1403/5/7

کد خبر: 1849

1400-10-11 13:25:24

مربیان نخبه از سراسر کشور در دوره آموزشی IPC حضور دارند/ برگزاری این دوره ها به توسعه شنا معلولین ایران کمک می کند

محمدحسین اقبالی، سرمربی تیم ملی شنا جانبازان و معلولین، در حاشیه برگزاری دوره مربی گری شنا با حضور مدرسین IPC گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در این خصوص گفت: این دوره به منظور توسعه و گسترش رشته شنا برای جانبازان و معلولین در سراسر کشور تدارک دیده شده و دو مدرس از کشورهای سوئد و آلمان طی سه روز مباحث مورد نظر را تدریس می کنند.

اقبالی افزود: در این دوره ی آموزشی ۱۵ مربی نخبه از سراسر کشور در بخش جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان حضور دارند و افرادی هستند که در استان های خود بسیار فعالند و برای توسعه این رشته زحمات زیادی متحمل شده اند.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی اعم از کلاس بندی، داوری و مربی گری، در کنار رقابت های قهرمانی کشور شنا، فرصت بسیار خوبی بود تا نیروهای حاضر در کشور از نظر سطح آموزشی ارتقا یابند و هم سطح شدن آنها با سطح مورد نظر IPC به توسعه این رشته در کشورمان کمک شایان توجهی می کند.

وی گفت: این دوره از امروز در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین آغاز شده و تا ۱۰ آبان ماه در جریان است و از فردا نیز دوره ی داوری با حضور مدرسین بین المللی آغاز می شود و تا۹ آبان ادامه دارد.

کایسا اشمیت از سوئد و مارک زه از آلمان دو مدرس بین المللی از IPC برای دوره ی مربی گری هستند که سرفصلهای مورد نظر را به شرکت کنندگان آموزش می دهند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu