1403/5/7

کد خبر: 2184

1400-10-11 13:25:24

موسوی: معلولیت دریچه جدیدی از زندگی را به رویم گشود/ با محدودیت های جسمی هم می شود در ورزش موفق بود

سیدحسام موسوی، ملی پوش ۲۲ ساله ی تیم تنیس روی میز جوانان دارای معلولیت است که به زودی در رقابت های پاراآسیایی جوانان امارات حضور می یابد.

موسوی در پایان اولین اردوی تیم ملی برای آمادگی حضور در بازی های پاراآسیایی جوانان با روابط عمومی فدراسیون گفتگویی انجام داد.

وی در خصوص فعالیتش در این رشته گفت: شانزده ساله بودم که به دلیل تصادف دچار ضایعه نخاعی و معلولیت شدم. پیش از این حادثه  در رشته ی تنیس روی میز فعال بودم و وقتی که شرایط جدید جسمی ام ایجاد شد، می خواستم باز هم رشته ی مورد علاقه ام را ادامه بدهم.

ملی پوش جوان تیم تنیس روی میز خاطر نشان کرد: این حادثه اتفاق بزرگی در زندگی من به شمار می رود و اگرچه سخت و دشواربود اما دریچه ی جدیدی از زندگی را به رویم گشود و حالا که این رشته را بعد از معلولیت هم دنبال می کنم می توانم بگویم محدودیت های جسمی اگرچه سخت هستند اما می توان با وجود آنها در ورزش و هر کار دیگری موفق بود.

موسوی در پایان افزود: برای اولین بار است که در قالب تیم ملی در اعزامی برون مرزی حضور می یابم و امیدوارم تجربه ی خوبی باشد و تمام تلاشم را به کار می برم تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu