1403/5/7

کد خبر: 2359

1400-10-11 13:25:24

شریک غم هم وطنان عزیزمان در این مصیب بزرگ هستیم/ کمک های ورزشکاران پارالمیپیکی به مناطق روستایی ارسال می شود

سجاد محمدیان، نایب قهرمان بازی های پارالمپیک ریو و دارنده نشان نقره در ماده پرتاب وزنه، همراه با کمک های ارسالی از سوی ورزشکاران پارالمپیکی کرمانشاه و لرستان به مناطق زلزله زده رفت.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص این اقدام گفت: روز گذشته ودر جریان تمرینات تصمیم گرفتیم کمک های خود را جمع آوری کرده و به دست مردم آسیب دیده در حادثه ی زلزله برسانیم.

محمدیان افزود: در این اقدام ورزشکاران پارالمپیکی کرمانشاه و لرستان سهیم بودند و با کمک هم مایحتاج ضروری تهیه و بسته بندی شد و هم اکنون در حال عزیمت به روستاهای دورافتاده در مناطق مرزی هستیم.

نایب قهرمان پارالمپیک خاطر نشان کرد: اگرچه ممکن است برخی از ورزشکاران جانباز و معلول به خاطر شرایط جسمانی قادر به حضور در منطقه و کمک رسانی به آسیب دیدگان نباشند اما کمک های کوچک خود را ارسال کردند تا از این طریق در این مصیبت بزرگ با مردم آسیب دیده همدردی کنند و خود را شریک غم هم وطنان عزیزمان در این مصیبت بزرگ می دانیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه کمک های دولتی و مردمی به مناطق روستایی نیز رسیده و همگی در تلاش هستند تا هر چه سریعتر شرایط مردم شریف این مناطق را بهبود دهند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu