1403/5/7

کد خبر: 2516

1400-10-11 13:25:24

سیزدهمین دوره رقابت های باشگاهی بانوان برگزار می شود/ ۱۲ آذر آخرین مهلت اعلام آمادگی

زهرا میربابایی، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین، از برگزاری سیزدهمین دوره رقابت های باشگاهی تنیس روی میز بانوان خبر داد.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در این خصوص افزود: آیین نامه برگزاری مسابقات به هیات استانی ارسال شده و متقاضیان تا ۱۲ آذر ماه فرصت دارند بر اساس موارد مندرج در آیین نامه، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز گفت: مرحله اول رقابت ها در دو بخش نشسته و ایستاده برگزار می شود و پس از آن بر اساس نتایج بدست آمده در مرحله اول و نیز چنانچه تعداد تیم ها به حد نصاب برسد، رقابت های دور برگشت در دو دسته برتر و دسته یک برگزار خواهد شد.

میربابایی تصریح کرد: اگرچه شرایط سنی خاصی برای حضور بازیکنان اعلام نشده اما بر جوان گرایی توسط تیم ها تاکید داریم و امیدواریم که این رقابت ها فرصت خوبی برای معرفی چهره های جدید و جوان باشد و بهترین های این مسابقات برای حضور در تیم های ملی به جهت شرکت در مسابقات برون مرزی که در آینده خواهیم داشت، دعوت می شوند.

 

وی در پایان افزود: پس از دریافت پیشنهادات میزبانی و بررسی شرایط، تاریخ دقیق و مکان برگزاری مسابقات دور رفت اعلام خواهد شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu