1403/5/8

کد خبر: 3914

1400-10-11 13:25:24

تمرکز بر اصلاح تاکتیک ها در اردوی تیم ملی / آغاز تمرینات تیم ملی برای بازی های پارالمپیک پس از مسابقات کاپ آسیا

صادق کلهر، سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین جانبازان و معلولین کشورمان در خصوص اردوی تیم ملی گفتگویی با روابط عومی فدراسیون انجام داد.

وی پیرامون تمرینات گفت: اردوی تیم ملی در بخش اسنوبرد و آلپاین از 15 دی ماه آغاز شده و طبق برنامه ریزی های انجام شده و تا زمان برگزاری مسابقات کاپ آسیا در بهمن ماه ادامه دارد.

کلهر افزود: در بخش آلپاین 6 ورزشکار و در بخش اسنوبرد هم 6 ورزشکار در اردو حضور دارند و در هر رشته هم یک ورزشکار خانم حضور دارد و امیدواریم به زودی شاهد حضور بانوان بیشتری در این رشته باشیم.

سرمربی تیم ملی آلپاین خاطر نشان کرد: با توجه به پیش رو بودن مسابقات کاپ آسیا، تمرکز بیشتر بر اصلاح تاکتیک هاست و تمرینات گذشته را مرور می کنیم و به نوعی بازآموزی صورت می گیرد.

وی گفت: ترکیب نفراتی که به اردو دعوت شدند همان ورزشکارانی هستند که سال گذشته در اردوها و برنامه های تیم ملی حضور داشتند و در مسابقات نیز شرکت کردند. علاوه بر این نفرات، دو ملی پوش جدید هم به ترکیب تیم اضافه شده و بعد از اینکه مسابقات کاپ آسیا به اتمام رسید و تکلیف سهمیه ها مشخص شد، اردوهای تیم ملی برای شرکت در بازی های پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ آغاز می شود.

رقابت های کاپ آسیا به میزبانی کشورمان از 8 تا 14 بهمن ماه در بخش آلپاین و از 13 تا 18 بهمن ماه در بخش اسنوبرد برگزار خواهد شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu