1403/5/15

کد خبر: 51477

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران

نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران امروز دوشنبه بیست و سوم آبان ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس و مدیران فدراسیون برگزار شد.

در ابتدا جلسه، اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: موفقیت ها و پیروزی های ارزشمند تیم‌های ملی والیبال نشسته، دو و میدانی و تیراندازی و همچنین کسب سهمیه پارالمپیک پاریس توسط ملی پوشان والیبال نشسته مردان و نسرین شاهی در تیراندازی را که با دعای خیر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و تلاش ملی پوشان رقم خورد را به شما همکاران پر تلاش فدراسیون تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال نشسته مردان ما در یک فینال پایاپای و دیدار بسیار حساس و سخت برابر بوسنی در خانه حریف به پیروزی رسید و قهرمان جهان شد و با وجود اینکه بخش بیشتر سالن مسابقات، تیم بوسنی را تشویق می کرد اما بازیکنان ما کار بزرگی را انجام دادند و از عنوان قهرمانی شان دفاع کردند و بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی سجده کردند که بسیار ارزشمند است.

رئیس فدراسیون افزود: تیم ملی دو و میدانی ID عملکرد فوق العاده ای داشت و در کنار کسب مدال‌های رنگارنگ، شاهد اقدامات فرهنگی ارزشمند حسن دهقانی ملی پوش کشورمان در پوشیدن پیراهن منقش به تصویر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ادای احترام تیم ملی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی بودیم.

حمیدی در ادامه جلسه گفت: من هم موفقیت های تیم های ملی را تبریک می گویم. خداروشکر با حمایت‌هایی که صورت گرفت شاهد موفقیت ملی پوشان دو و میدانی بودیم که امیدوارم با تداوم حمایت ها باز هم شاهد این موفقیت های ملی پوشان دو و میدانی ID باشیم.

دبیر فدراسیون بیان کرد: خوشبختانه با حمایت کمیته ملی پارالمپیک، در رشته وزنه برداری هم تیم‌ملی راهی مسابقات فزاع امارات می‌شود. در بخش جوانان نیز پیگیر تشکیل اردو هستیم تا پشتوانه خوبی برای تیم های ملی ایجاد کنیم.

مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های انجام شده واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu