1403/5/15

کد خبر: 51818

1400-10-11 13:25:24

تقدیر از کادر درمان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

به مناسبت روز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از کادر درمانی فدراسیون قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، امروز چهارشنبه نهم آذر ماه و همزمان با روز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری‌(س) و روز پرستار، مراسم تقدیر از کادر درمان فدراسیون با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، گلشنی مدیر ورزشی، شکری مدیر اداری و پشتیبانی و کشاورزنوری مدیرفرهنگی فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: به روح بلند شهدا و امام عزیز شهدا سلام و صلوات می فرستم و میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به شما همکاران به خصوص کادر درمان فدراسیون تبریک و تهنیت عرض می کنم. حضرت زینب (س) اسوه صبر و شکیبایی بودند که ما درس های زیادی از صبوری های ایشان آموختیم.

وی ادامه داد: عاطفه، مهربانی، صبوری و ایثارگری از صفات بارز پرستاران ما است. پرستاران و پزشکان از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا برای حمایت از سلامتی هموطنان عزیزمان به صورت شبانه روزی تلاش کردند. آنها مدافعان سلامت مردم کشورمان بودند که در این مسیر برخی از پرستاران به درجه رفیع شهادت نائل شدند. این مناسبت بهانه‌ای شد تا بار دیگر از زحمات آنها قدردانی کنیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: از کادر درمان فدراسیون تشکر می‌کنم که در زمان های مختلف به خصوص در ایام برگزاری اردوها و مسابقات ما را همراهی می کنند. برای همه پرستاران و پزشکان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu