1403/5/15

کد خبر: 51940

1400-10-11 13:25:24

تشکیل ستاد باز‌های پاراآسیایی چین در فدراسیون

نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران امروز دوشنبه چهاردهم آذرماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان در ابتدا جلسه بیان کرد: فرصت شد تا در کنار معاون وزیر و دیگر مسئولین با حضور در استان کرمان به مقام شامخ سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کنیم. مکتب شهید سلیمانی به گونه ای است که باید در دانشگاه ها آموزش داده شود تا همه با این مکتب بهتر آشنا شویم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی های پاراآسیایی هانگژو چین را در پیش داریم، ستاد این بازی ها در فدراسیون با هدف برنامه ریزی فرهنگی و ورزش قهرمانی تشکیل می شود تا با برگزاری جلسات بتوانیم عملکرد تیم های اعزامی و همچنین انجمن ها را در راستای تحقق اهداف فدراسیون زیر نظر داشته باشیم تا در این دوره از بازی ها نیز کاروان کشورمان بیش از پیش بدرخشد.

رئیس فدراسیون گفت: با توجه به اینکه در ابتدا ورودم به فدراسیون برنامه پنج ساله ای را تدوین کردیم، بخش آموزش می بایست با پیگیری این برنامه و بررسی عملکرد واحدها و انجمن ها مشخص کند که اکنون در کدام مرحله از این برنامه قرار داریم و چه مسیری تا تحقق کامل آن مانده است.

حمیدی دبیر فدراسیون بیان کرد: تشکیل ستاد بازی های پاراآسیایی فرصت بسیار خوبی است تا بتوانیم اهداف مان را محقق کنیم. همچنین امیدوارم با تلاش همکاران بتوانیم تا پایان سال برنامه رقابت های قهرمانی کشور و لیگ را به صورت حداکثری و با نتایج خوب برگزار کنیم و وارد سال آینده شویم.

مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های انجام شده واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد علاوه بر تشکیل ستاد بازی های پاراآسیایی، واحدها برنامه ۳ ماهه پایانی خود را به صورت مکتوب ارائه کنند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu