1403/5/15

کد خبر: 52491

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسات تخصصی با انجمن های ورزشی اعزامی به پاراآسیایی چین در اولویت برنامه های فدراسیون است

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین صبح امروز شنبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران امروز شنبه سوم دی ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، بیان کرد: در این دوره از بازی های پاراآسیایی چین ۷ رشته از فدراسیون در کاروان ورزشی کشورمان حضور دارد که برگزاری جلسات تخصصی با انجمن های این رشته به منظور حفظ آمادگی ملی پوشان در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی ادامه داد: هدف ما کسب بهترین نتایج در بازی های پاراآسیایی هانگژو است و در این راستا برنامه ریزی های لازم از قبل انجام شده و ملی پوشان در رشته های مختلف زیر نظر کادر فنی در حال تمرین هستند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در تلاش هستیم رشته های ورزشی کم توانان ذهنی را حمایت و توسعه دهیم و به این منظور جلسات متعددی را با مسئولین المپیک ویژه برگزار کردیم و به زودی سرپرست انجمن کم توانان ذهنی معرفی می شود تا با پیگیری های لازم در این حوزه نیز ورزشکاران ما بتوانند در رویدادهای بین المللی نیز حضور پیدا کنند و افتخارآفرین باشند.

حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: تیم ملی وزنه برداری در مسابقات امارات عملکرد مطلوبی داشت و برای تحلیل شرایط ورزشکاران نیاز است عملکردشان از پارالمپیک توکیو تاکنون مورد بررسی قرار گیرد. همچنین درصدد هستیم تا در صورت امکان بتوانیم در بازی های پاراآسیایی چین در هر ۱۰ دسته وزنی نماینده داشته باشیم. همچنین در خصوص ورزش کم توانان ذهنی این ظرفیت وجود دارد که ورزشکاران ما بتوانند در رویدادهای بین المللی افتخار آفرین باشند و به همین منظور به دنبال توسعه ورزش این حوزه هستیم.

در پایان مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های انجام شده واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu