1403/5/15

کد خبر: 52571

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: هدف ستاد پاراآسیایی هانگژو رصد جدی عملکرد تیم های ملی اعزامی به بازی ها است

عملکرد تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در نخستین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اولین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون با حضور اسبقیان، حمیدی، نصیری، حسین پور، گلشنی، عسگری، کشاورز نوری، گیلانی نژاد، محمدزاده، حسینی اعضای ستاد امروز چهارشنبه هفتم دی ماه برگزار شد.

در این جلسه اسبقیان بیان کرد: فلسفه و هدف از تشکیل این ستاد رصد جدی عملکرد تیم های ملی اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو است تا آخرین وضعیت ورزشکاران را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی ادامه داد: در این ستاد می بایست وضعیت حریفان تیم های ملی بررسی شود و همچنین عملکرد فدراسیون در بازی های پاراآسیایی جاکارتا اعلام و شرایط کنونی نسبت به بازی های دوره قبل مورد ارزیابی قرار گیرد تا بتوانیم پیش بینی دقیقی از مدال آوری ورزشکاران مان در هانگژو داشته باشیم.

رئیس فدراسیون ادامه داد: انتظار این است که تمامی اعضا اطلاعات دقیق و به روزی از تیم های اعزامی و رقبایشان داشته باشند. مسیر عملکرد تیم های ملی بسیار مهم است و باید ببینیم که در کدام قسمت از مسیر اهدافمان قرار داریم و برای رسیدن به اهداف چه اقداماتی را باید انجام دهیم.

اسبقیان اظهار داشت: دو سال به خاطر شیوع بیماری کرونا، بحث استعدادیابی و مسابقات با مشکل مواجه شد و تمام توانمان برای برپایی اردوها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به کار گرفته شد که خوشبختانه در نهایت، کارنامه قابل قبولی در پارالمپیک توکیو و بازی‌های پاراآسیایی بحرین داشتیم.

رئیس فدراسیون گفت: به لطف خداوند و با تلاش همکاران و کادر فنی و ورزشکاران شاهد موفقیت های خوبی دررویدادهای بین المللی هستیم که امیدوارم با قدرت و هم افزایی خوب بتوانیم این روند را تا پاریس ۲۰۲۴ به صورت صعودی ادامه دهیم. خدمت به ورزشکاران جانبازا و معلول سعادت است و اکنون با حضور در این ستاد فرصت داریم که خدمت بیشتری به آنها داشته باشیم.

در ادامه، حمیدی دبیر فدراسیون بیان کرد: هدف این است که کسب موفقیت های تیم های ملی فدراسیون در میادین بین المللی ادامه داشته باشد. باتوجه به تصویب ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو در کمیته ملی پارالمپیک مبنی بر حمایت از بانوان ورزشکار اولویت چهارم، فرصتی است تا با شناسایی این ورزشکاران فضا را برای حضور بانوان ورزشکارمان مهیا نماییم.

دبیر فدراسیون گفت: در اردوها، می بایست علاوه بر بعد فنی، مباحث پشتیبانی و همچنین حضور روانشناس، مشاوره تغذیه و ماساژور مورد بررسی قرار گیرد چرا که شرایط برای استفاده موارد گفته شده وجود دارد و با برنامه ریزی کادر فنی، می توانیم این امکان را در اختیار تیم ها به لحاظ استفاده از حضور روانشناس، مشاوره تغذیه و ماساژور ایجاد کنیم.

در این جلسه، اعضای ستاد به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و عملکرد تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در هر دو گروه آقایان و بانوان به تفکیک دسته وزنی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در خاتمه مقرر گردید، سید باقری به عنوان نماینده فدراسیون بازدید‌هایی به لحاظ فنی و تغذیه‌ای ورزشکاران داشته باشد و گزارش‌های خود را به ستاد ارائه نماید.

  در پایان احکام اعضای ستاد از سوی رئیس فدراسیون اهدا شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu