1403/5/15

کد خبر: 53210

1400-10-11 13:25:24

برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیئت استان کرمانشاه

مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان کرمانشاه امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، مجمع عمومی سالیانه هیئت کرمانشاه، امروز دوشنبه بیست و ششم دی ماه، به ریاست اسبقیان و با حضور حاتمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، پرنیان رئیس و دیگر مسئولان هیئت،نمایندگان مربیان، داوران، ورزشکاران، باشگاه ها و روسای هیئت های شهرستانی استان کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای مجمع، پرنیان از عملکرد و فعالیت های سالیانه هیئت در زمینه ورزش همگانی، قهرمانی و فرهنگی و نیز برنامه های تقویم ورزشی هیئت گزارشی را ارائه کرد.

در ادامه اسبقیان رئیس فدراسیون در مجمع با تاکید بر اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: این مصوبه توسط رئیس محترم جمهور ابلاغ شده و به منزله قانون و لازم الاجراست. مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی فرصتی برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین است. در این مصوبه ۱۶ دستگاه های اجرایی و وزارتخانه های اقدامات مشترک و تخصصی لحاظ شده است.

وی افزود: ستاد ملی مصوبه به ریاست وزیر ورزش و جوانان و دبیری رئیس فدراسیون تشکیل شده است.در استان ها باید جلسه ای با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان، استاندار و رئیس هیئت در خصوص اجرای این مصوبه برگزار شود تا گزارش عملکرد هیئت در خصوص آن به فدراسیون ارائه شود و رئیس فدراسیون به عنوان دبیر ستاد درباره همکاری هیئت ها و استان ها به ستاد ملی شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نماید.

رئیس فدراسیون گفت: با حضور در مدارس استثنائی استان می توانید در رده های سنی نوجوانان و جوانان ورزشکاران مستعد را شناسایی کنید. هر چه تعداد ورزشکاران ما بیشتر باشد در آینده شاهد حضور قهرمانان بیشتری برای کشور عزیزمان هستیم.

در پایان تقویم ورزشی، برنامه های هیئت و مفاد مجمع با تائید اعضا تصویب شد.

عکس: مهدی حشمتی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu